Klub ZoznamRealit.Sk diskutoval o Facebooku
Majiteľov a maklérov realitných kancelárií najviac zaujala časť venovaná sociálnej sieti Facebook, kde môže realitná kancelária prezentovať seba i nové realitné ponuky. "Ak sa realitná kancelária rozhodne byť na Facebooku, musí sa svojmu kontu pravidelne venovať a starať sa o to, čo sa na stene deje. Najdôležitejšou súčasťou sú fanúšikovia, ktorí môžu o ponukách diskutovať," vysvetľuje Marek Šubrt, manažér projektu backOFFICE . Niektoré realitné kancelárie už svoje facebookové konto majú, ale nevedia ho efektívne využívať. "Páčilo sa mi, že na stretnutí sme dostali kompleté informácie a mohli sme sa porozprávať aj o problémoch. Konto na Facebooku zatiaľ vnímame skôr ako imidžovú vec. Konkrétne výsledky zatiaľ nemáme," uviedol Michal Mičura zo Žilinskej realitnej kancelárie Licitor . Viacero realitných kancelárií nám potvrdilo, že o konte na Facebooku reálne uvažujú a niektorí si ho hneď aj objednali. Stojí totiž iba 41,50 eur.
Zdroj: Redakcia ZoznamRealit.Sk
Publikované: 5.5.2011